اتاق خواب مستر چیست؟ پاسخ در مجله بست فرنیچر

بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

اتاق خواب مستر چیست؟ پاسخ در مجله بست فرنیچر

یکی از ویژگیهای بارز این مدل که در نگاه اول به چشم میآید، سبک خاص و منحصر به فرد پایههای مبل تکی مبل چستر آلفردو است که به زیبایی هرچه تمامتر طراحی و تولید شده است. همین طور استفاده از چوب در تولید دستههای مدل چستر آلفردو نیز به طراحی منحصر به فرد این مدل کمک میکند. تشکهای این مبل راحتی نیز دوبل بوده و این مورد یکی دیگر از مزیتهایش به شمار میرود؛ چرا که در صورت نیاز به شستشو به سادگی میتوان آن را جدا کرده تمیز کرد. مبل آلفردو نیز در رنگبندیهای مختلف و تعداد نشیمنهای ۵ نفره، ۸ نفره و… موجود بوده و میتوانید آن را از فروشگاه مبلمان و دکوراسیون توکامارت سفارش دهید. یکی دیگر از مدل های جدید مبلمان راحتی در سال 2021، مبلمان سیلیویا است که از لحاظ ظاهری بسیار خاص است. این مبلمان از راحتی بالایی برخوردار است و فضای نشیمن مناسبی دارد. شما میتوانید روی این مبلمان دراز بکشید، تلویزیون تماشا کنید و نهایت لذت را ببرید. در نشیمن مبل سیلویا از اسفنج 35 کیلویی استفاده شده است، به همین دلیل طول عمر بالایی دارد. کلاف این مبل با چوب روس وارداتی درجه یک ساخته شده که بسیار محکم و با استقامت است و برای زیباتر شدن مبل سیلویا از چوب راش در قسمت چوب نما و پایه ها استفاده شده است. شما میتوانید این مبل را در هر رنگی که دوست دارید سفارش دهید و از آن لذت ببرید.

یکی از گزینههایی که برای زیبایی و بهینه سازی دکوراسیون تراس اهمیت بالایی دارد، استفاده از آویزهای سقفی است. تنوعی از آویزها وجود دارند که میتوان با بهره از آنها به کاربردی شدن فضا پرداخت. حتی برخی از انواع آنها برای نصب روی دیوار نیز مناسب هستند که زیبایی و بهینهسازی فضا را در پی دارند. برای مثال آویز گلها ایدهای بسیار عالی برای نگهداری از گل و گیاهانی است که شاید روی فضای کف و لبه تراس جایی برای آنها وجود نداشته باشد. از این طریق هم زیبایی حاصل خواهد شد و هم به بهینهسازی فضا و نور مناسب برای گل و گیاهان دست یافتهاید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید دید کمتری برای تراس وجود داشته باشد بهتر است توصیه کنیم به طور کامل آنرا پوشش ندهید. از این طریق هم جلوی نور را گرفتهاید و هم زیبایی و فضای کافی را کم کردهاید. اما پیشنهادی که برای کاهش دید بالکن داریم این است که از طرحها و نقوش مختلف برای این منظور استفاده کنید.

مبل های کلاسیک مورد علاقه عموم افراد هستند و دارای انواع مختلفی هستند. در ادامه انواع مبلمان کلاسیک را برایتان معرفی خواهیم کرد. مبل های کلاسیک فرانسوی دارای طرح های ظریف و زیبا هستند و رنگ استفاده شده برای پارچه این مبل ها از انواع رنگ های خنثی می باشد. رنگ سفید رنگی است که بیشتر برای پارچه های مبلمان کلاسیک فرانسوی استفاده می شود. منبت کاری مبل های کلاسیک ترکیه ای اصولا بر اساس گل، مناظر طبیعی و یا حیوانات ساخته شده است. از دیگر ویژگی های مبلمان کلاسیک ترکیه ای می توان به چوب و پارچه مرغوب آن اشاره کرد. این نوع مبل های کلاسیک نسبت به دیگر مبل ها سبک تر می باشد و جا به جایی آن ها راحت تر نیز می باشد. مبل های کلاسیک راحتی ترکیبی از مبل های کلاسیک و راحتی می باشد و زیبایی و ظرافت این نوع مبلمان زبان زد می باشد.

تخت خوابهای کشودار بیشتر از آنچه که فکر میکنید میتوانند به شما در ایجاد فضای اضافی کمک کنند. البته این انتخابی نیست که همه بتوانید داشته باشید، اگر از تخت خوابهایی که بالای میز کار یا کتابخانه قرار میگیرند بدتان نمیآید، میتوانید این ایده را اجرا کنید. سعی کنید از دیوارها تا میتوانید بهره ببرید و هر چیزی را لایه لایه روی هم قرار دهید. رنگ کمد دیواری فقط به این دلیل که اتاق خواب شما کوچک است دلیل نمیشود در چیدمان و دکوراسیون آن از طرح و رنگهای خستهکننده و تکراری استفاده کنید. برای استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب، یک دیوار اصلی را به عنوان دیواری که در مرکز دید قرار میگیرد انتخاب و همان دیوار را با یک کاغذ دیواری طرحدار زیبا کنید. معمولا دیواری که بالای تخت خواب قرار میگیرد برای این کار بهترین گزینه است. کاغذ دیورای اصولا فضای اتاق خواب را شلوغ میکند و باعث میشود اتاق شما کوچکتر هم به نظر برسد.

• بهترین نورپردازی برای دفاتر اداری نورپردازی سطح کار است یعنی پرسنل هنگام کار نور مناسب برای دید میز کار خود و انجام فعالیت مربوطه را داشته باشد. • نورپردازی عمومی برای کل فضا و تامین روشنایی مطلوب فضای اداری توصیه میگردد. • برای تامین نورو روشنایی سطح کار از نورپردازی موضعی استفاده می شود. • برای تامین نورو روشنایی سطح کار از نورپردازی موضعی استفاده می شود. برای انتخاب رنگ مناسب فضا علاوه بر شناخت فعالیت، رنگ سازمانی هر اداره نیز مهم است که می توان از آن برای طراحی دیوارها و کمد ها استفاده کرد. • رنگ سازمانی مهمترین معیار در رنگ کلیت هر سازمانی می باشد که با توجه به این رنگ از تکنیک های مختلف رنگبندی استفاده و محیط اداری خود را دیزاین می کنید. • در تکنیک رنگبندی تک رنگ ( مونوکروم) تنها از یک رنگ ( فام) استفاده می شود و تنها با تغییراتی مثل تیرگی و روشنی می توان به محیط کنتراست داد.

رنگ روشن کفپوش ها نوری که بر روی آنها تابیده می شود را به فضا منعکس می کند و سبب ایجاد فضایی روشن در اتاق نشیمن و پذیرایی تان می شود. از پارکت لمینت ها نیز میتوانید در اتاق خواب ها و فضای اصلی خانه که شامل اتاق نشیمن و پذیرایی است استفاده کنید. در صورتی که به دنبال خرید میزهای اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی هستید، سعی کنید از میزهای دایره ای برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه های کوچک استفاده کنید. این نوع میزها به واسطه لبه های گردی که دارند، میتوانند فضای بیشتری از اتاق را در اطراف خودشان در اختیارتان قرار دهند. شکل دایره ای این نوع میزها دسترسی بهتری برایتان ایجاد می کند و با توجه به اینکه پایه این نوع میزها معمولاً در وسط آن ها قرار دارد، فضای کمتری از کف اتاق را می پوشاند. نورپردازی یکی از ارکان اصلی بزرگنمایی چیدمان منزل کوچک است، چرا که فضاهای تاریک و کم نور کوچک تر از فضاهای پر نور دیده می شود.

در دستگاههای اَپل، نرمافزار سافاری (Safari) رو بهروزرسانی کنیم و آخرین نسخه ios نصب شده باشه. اگه سیستم عاملمون (اندروید/IOS) و مرورگر (گوگل کروم/سافاری) به روز باشه، پس باید در کنار مدل سه بعدی محصول، دکمهای با عنوان «در فضای خود ببینید» مشاهده بشه. در صورتی که این دکمه در کنار مدل محصول قابل مشاهده نیست و بهروزرسانیهای ذکر شده رو انجام دادید، به احتمال قوی تلفن همراه هوشمند شما و یا تبلت شما فاقد قطعه سختافزاری هسته واقعیت افزوده است. گوگل برای نسخه های اندرویدی، برنامه گوگل پلی ویژه واقعیت افزوده را قرار داده است که لازمه نصب کنید. محصول روی سطح زمین تنظیم نمیشه. در صورت مشاهده دکمه «در فضای خود ببینید» ما میتونیم با انتخاب این دکمه و با استفاده از دوربین گوشی یا تبلت، محصول مورد نظر را بصورت واقعیت افزوده در فضای خونه مشاهده کنیم. با لمس این دکمه، ممکن است مرورگر از ما اجازه دسترسی به دوربین دستگاه را درخواست کنه.

مناسب برای خانه های مدرن راحتی ها و مبلمان رکلاینر دارای تکیه گاهی متحرک و تطبیق پذیرند که سطح استراحتگاه قابل تنظیمی برای پاها دارند. ساز و کار اجرایی رکلاینر ها با موتوری انجام می شود که هر سطح با دو دست در طرفین مبل قرار گرفته است. همچنین با کمک کنترل از راه دور می توانید این مبل را به هر حالتی که تمایل دارید، تنظیم کنید. مناسب برای خانه های مدرن این صندلی های کوتاه و بدون دسته، نشیمنگاهی عمیق و بسیار راحت دارند که خیلی خوشایند است . این نوع مبلها معمولا پایه های چوبی کوتاهی دارند که اغلب موارد به ساختار اصلی مبل متصل است و به طور کامل دیده می شود. در بعضی موارد هم پایه های آن استیل است. کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن مبلمانی با دسته های گرد و پایین، مناسب برای اغلب سبک های دکوراسیونی به غیر از روستیک این مبل محبوب ترین مدل مبلی است که در اغلب خانه ها یافت می شود. دسته های این مبل گرد و کوتاه است.

یک نکته دیگر در دیزاین اتاق دخترانه توجه به سن فرزند شماست. در واقع چیزی که سبک اتاق را تعیین می کند سلیقه فرزندتان است که قرار است از این اتاق استفاده کرده و از بودن در آن لذت ببرد. شایان ذکر است در ارتباط با انتخاب سبک مناسب خیلی سخت نگیرید چراکه تعیین سبک مناسب برای هر خانه یک کار کاملا تخصصی است و برای شما راحت نخواهد بود که بتوانید سبک مورد نظر خودتان را تعیین کنید. نکته اصلی در این خصوص انتخاب مدل دلخواه از روی مدل های موجود یا مدل های کارشده است؛ کافی است چند مدل را ببینید و از بین آنها یک یا چند سبک دلخواه را انتخاب کنید. بعد از این وظیفه طراح یا مشاور است که سبک مورد نظر شما را استخراج کند و المان های منطبق با آن سبک را طراحی و اجرا کند. در تزیین اتاق خواب همواره باید تاکید بر استفاده بهینه از تمام فضاهای موجود در اتاق خواب؛ از جمله: اطراف و زیر آن باشد.

  • الهام از طبیعیت
  • طراحی آشپزخانه فرم L
  • یک مجموعه بشقاب
  • مبل راحتی ریکلاینر

سهشنبه 01/5/18، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب و خرید مبلمان اداری با توجه به شرایط مکانی که قصد چیدمان مبلمان را در آن خواهیم داشت متفاوت بوده و بسته به سلیقه افراد نیز میتواند متغیر باشد. اگر میخواهید دفتر و یا شرکتی مدرن و منظم داشته باشید، باید به دیزاین و دکوراسیون آن توجه کرده و به درستی مبلمان اداری را انتخاب نمایید. مبلمان اداری نوژن از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان اداری نوژن متناسب با انواع محیط ادارات آغاز کرده و دارای طراحانی بسیار ماهر و آموزشدیده میباشد. انتخاب و خرید مبلمان اداری با توجه به شرایط مکانی که قصد چیدمان مبلمان را در آن خواهیم داشت متفاوت بوده و بسته به سلیقه افراد نیز میتواند متغیر باشد. اگر میخواهید دفتر و یا شرکتی مدرن و منظم داشته باشید، باید به دیزاین و دکوراسیون آن توجه کرده و به درستی مبلمان اداری را انتخاب کنید. به کار برده شود. اتاق خواب مستر چیست مبلمان اداری دارای انواع گوناگونی از نظر جنس، چیدمان، شرکت تولیدی، رنگ و غیره بوده و همانطور که گفته شد بر اساس شرایط اداره جات و همچنین سلیقه اشخاص انتخاب و خریداری میشوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دکوراسیون، ،
نويسنده : عابد